Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 23 januari 2014

Sex on The........

Ja kan man inte få' t in real så får man öppna spärrarna lite å ta en drink då.
Inte alls så gott men vafan äre semester så äre. Skål på er!

Har förresten köpt vykort till mina kära där hemma som jag ska fylla i och posta imorgon. Fyller jag i dom idag finns risk för att jag blir för kärleksfull........ja alkohol brukar kunna ha den inverkan ju.

Näe nu dags att vara social med mannen i mitt liv som sitter här bredvid och sörplar på en öl. Han har nog bara öl som flytande ämne i ådrorna för det är Fan det enda han druckit sen vi kom men å andra sidan så är det semester och han har inte varit påverkad eller full så jag är helt nöjd.
Är väl jag som aldrig dricker som blir full under resans gång.
Aja njut å må väl mina kära

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar