Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 21 januari 2014

Framme

Ja typ nu snart ska vi vara framme i MAROCKO.






Vi ska bo i en stad som heter Marrakech och som verkar vara hur fint som helst och hur mkt som helst att uppleva.  J vill iaf ha ut oss på fyrhjulingar i öknen så kraschade vi inte med planet eller på annat sätt dog innan vi kom fram så dör vi väl av alla dessa jävla djur som finns här ute i öknen.

Överlevde jag flyget utan hjärtinfarkt så kommer jag att blogga så fort vi installerat oss på hotellet och checkat läget lite.
Här kommer lite bilder på hotellet som vi kommer att bo på så länge:










Ska nog kunna stå ut med det här i några dagar I guess.
Barnen är hos farmor och hos mormor tills vi kommer hem så att ingen i mammamaffian tror vi lämnat dom hemma själv vind för våg, ja man vet aldrig vad folk tror!!!!


(Överlevde vi inte så ska ni veta att jag älskar er alla och då speciellt mina älskade otroligt underbara barn. Att jag vill begravas bredvid J. Jag vill kremeras och ha en vit kista. haha ja fattar ni nu va jävla flygrädd jag är???)





My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar