Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 30 januari 2014

Syndat

Imorgon är det fredag och det har jag firat redan idag med chips och godis. Har fallit tillbaks lite å käkar mer godis än vad mitt samvete ger mig tillåtelse till. Har ju inte tränat sen innan jag åkte till Marrakesh heller så. Men skyller mkt på förkylningen som härjar i min kropp.

Dagen har tillbringats på skolan. Jag fick tillbaks provet idag å är långt ifrån nöjd men å andra sidan var inte mina förutsättningar dom bästa heller inför det provet då jag inte ens hade med mig böckerna till Marocko utan läste i tio minuter max på planet. Får väl vara nöjd med 23,5 av 28,5 och ett C denna gång.

Har varit iväg å handlat med mina stora Girls på maxi. Kom hem å maten var klar, vilken lyx fru jag är. J är det bästa som finns.

Näe nu ska jag slagga så jag slipper sova över imorgon som jag gjorde idag.

Puss å kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar