Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 4 januari 2014

Halv hängiga

Alla i familjen är hängiga, iaf jag och Jonas är helt slut. Barnen har dock samma energi som alltid och det tär på krafterna när man själv inte e helt ok. Vi tänkte vila då loui vilade men det var kört i starten då kidsen inte tyckte samma sak.. . . . . . Fullt ös.

Fem börjar tvättiden och jag bävar inför att springa ner hundra gånger. Skulle kunna tvätta här inne men jag står fanns inte ut med att ha tvätten hängandes här. Jag behöver en torktumlare har jag precis insett.

Ledig på måndag och det känns välbehövligt trots all ledighet vi redan haft.  Fattas bara att alla ska vara sjuka å att vi måste vabba. Har verkligen inte tid med det nu då vi har prov snart och ett stort arbete ska göras.
Får jag göra arbetet själv ska jag satsa på ett B minst. Ska fanns ta reda på allt man kan om det jag ska göra om.

Fick betyget i häksopedagogiken i förrgår och fick ett A till. I voms 1, voms 2 och medicin kommer jag inte att få A men jag gör iaf så gott jag kan utifrån mina förutsättningar. Hade jag inte haft familj och inte minst fem barn att ta hand om hade jag pluggat mest hela tiden men nu kan jag ju inte det på gott å ont.

En dusch kanske får en att bli människa igen så jag tror det blir en dusch innan det är dags att dona med maten och tvätten.

Sen ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar