Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 5 januari 2014

Handling, tvätt och clementiner

Åh söndag fast lördag, fler såna dagar tack!
Jag borde ha njutit lite mer än vad jag gjort av denna ledighet men det är som det är och på tisdag är det dags att vara fin for school igen.
Inte nå ledigt på evigheter nu, helgerna räknas inte ens då jag knappt hinner hem å ta på mig mys kläder innan de e dags att gå på skolan igen.
Inget påsklov inget sommarlov å inget nånting, hårt att plugga i dagens Sverige tydligen men skam den som ger sig.

Dagen har tillbringats med att byta gardiner, byta sängkläder i alla sängar ( fyra vanliga, två 1,20s och en dubbelsäng, suck).
Borde ha städat idag så man slipper det imorgon men när det var dags för det idag så kändes det smart att skjuta upp det tills imorgon (fy mig jag som hatar när folk skjuter upp saker å ting) å nu ångrar jag mig igen..........jag vill städa idag ju men nu hinner jag inte å plus att jag tvättar nere i tvättstugan.

Har varit iväg å handlat lite på maxi med dottra å för en gång skull på länge var det skapligt lite folk. Man slapp iaf ha kundvagns race för att få med sig allt på listan hem.

Nu softar alla och man kan nästan tro att det är lugnet före stormen men jag passar på fler stormar idag. Cerine och Nathalie har haft krig halva dagen idag så jag är helt slut mentalt.

Loui äter clementiner så det står ut ur öronen snart.

Nä nu ska jag ner i tvättstugan igen. Hemhjälp ska jag fann satsa på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar