Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 13 juli 2009

dagen har bestått av att sova typ.................är så ohärrans trött hela hela tiden. Tur jag har en man som är guld värd som tar det hela när jag inte orkar hålla ögonen öppnar längre. Ja så är det. Har gått 13 veckor och jag är redan trött på graviditeten men men hoppas det går över snart...............min trötthet alltså!!!! Så här trött har jag inte varit med någon av mina tidigare graviditeter.................en pojk kanske kanske.!!!!

Nu snart ska vi ut till festlokalen och dona lite. Carro och Vurre är barnvaktar så länge.
Städningen sköt vi förresten upp tills i morgon (inte alls oväntat). Får klvia upp sju imorrn i stället och börja städa.


Måste gå nu men vi höres!!!!



Love........

2 kommentarer:

  1. Grattis till den lilla bebisen i magen . :)
    jag gillar att läsa andra gravida tjejers bloggar :) Tack för titten ! :)

    SvaraRadera
  2. Tack tack!!!
    Ja det är spännande att läsa om andra graviditeter!!!

    SvaraRadera