Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 10 januari 2013

Läkarbesök

Ja idag hade jag tid på mitt hjärta.

Igår hade jag huvudvärk (som vanligt) fast ändå annorlunda. Domnade bort i armen, benet på höger sida och så var det hela dagen, vågade knappt bära Loui på hela dagen.

Idag har det gått över men har dock värk på vänster sida ist.

Jag brukar ju ha ont i huvet men det här är nåt annat.

Han sa att om jag hade varit lite äldre så hade han tippat på stroke men nu trodde han inte det.

Tack gode gud för hans gissningar då:-P


Han tog snabbsänka och den var bra.

Däremot fick jag kortison (igen) mot värken i axlar och nacke.

15 tabletter varje morgon i fyra dagar och lite inflammations hämmande tabletter kombinerat med Alvedon.

Jaja bara att börja knapra då:-)


Har ju rätt mkt just nu och jag har ondare än vanligt i nacken. Dessutom blir ja ju alltid dåligare på vintern.


Jag tyckte att han skulle börja en ny utredning Ang min värk då han ville ta lite sköldkörtel prover. Så ska dit antar ja om fyra veckor för han jobbade vist bara här var fjärde vecka då han egentligen jobbade i Strängnäs.


Nåja nu måste ja ta mina kids.


Ha en bra dag alla


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar