Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 17 januari 2013

Allmänt krasslig

Ja har inte orkat varken blogga eller typ nåt annat heller för den delen.


Har varit krasslig senaste tiden.

Började ju med att jag hade huvudvärk förra veckan och va iväg till läkaren. Hade förutom huvudvärk, ont/domningar i ena sidan (höger) och även lite syn villor, yrsel mm. Fast före det så hade jag en himla konstig mens oxå, har alltid varit väldigt regelbunden men nu kom den huxflux då den inte alls skulle komma.

Fick medicin som jag inte tålde och slutade med den efter bara två dagar. Är fortfarande inte bra utan snarare sämre. Har ingen huvudvärk men yrsel, är allmänt snurrig, lite synvillor, får domningar i armar och ben, har ont i varje jävla muskel och i varje ben i kroppen. Känns som om jag är utanför kroppen ibland.

Vågar vissa stunder inte hålla Loui ens för jag är rädd att ramla med honom.

Ska iväg till en läkare idag för att utesluta vissa saker, en annan läkare imorgon för att utesluta andra saker.

Jonas skulle ha iväg mig till en läkare till å han men vi får väl se vad vi hinner med innan helgen.

Den här gången skulle han med till läkaren och se till att något görs.


Så vad har vi gjort dom senaste dagarna då?

Jo vi har varit hemma, varit hos läkaren, varit på möte med cerine, varit på bvc osv. . . . .ja det vanliga typ.


Har liksom inte så mkt mer att tillägga just nu, återkommer då jag mår bättre.


Ha det underbart och va rädd om varandra.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar