Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 14 januari 2013

Mirakelkuren som inte va nån mirakelkur

Ja jag fick ju en kortisonboost som skulle vara super för min värk, det va den i lördags då värken faktiskt släppte. Dock på lördagkväll vart jag varm och röd i ansiktet, en anning svällt oxå plus att jag kände mig lite svag.

Ja jag gjorde ju som alltid då man inte vill inse faktum, förträngde.

Igår var det söndag och jag tog medicinen igen med förhoppning om att det inte skulle visa någon reaktion. Hade fel fel fel och idag måndag ser jag värre ut än igår, ansiktet hettar, röd och svälld. Har dock inte blivit någon försämring i andningen än så länge så jag klarar mig men har nu ringt vårdcentralen i hopp om att få veta vad man kan göra.

Har ätit kortison förut men inte reagerat på det här sättet tack å lov.

Nu inväntar jag samtal från nån läkare eller sköterska.


Ja nu blev allt mindre bra helt plötsligt. Ni vet då man äntligen tror man har hittat ett sätt att slippa värk men inser snart att man får släppa den tanken och känslan även denna gång.

Hoppas på en ny medicin och ta nya tag bara:-)!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar