Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 26 januari 2013

Jaha då var två av barnen utflugna över helgen och är idag i söderhamn på badhuset. Kul för dom! Fick nyss en fin bild där dom ser allt annat än mammasjuk ut;-)

Själv vaknade vi förstå gången vid fem av att Filippa och Vincent va uppe och lekte . . . . . Suck!
Sen vid nio av att Loui ville ha mat å då va det liksom ingen idé att somna om men låg och drog oss i sängen till elva med alla kids. Mysigt<3

Nu är klockan tio över ett och dom andra käkar frukost och vi har hunnit med dammsugning, dammning sen vi klev upp.
Snart ska vi ta en sväng på stan då j måste ha en ny slips till begravningen.

Näe nu ska jag sätta lite fart så dom slipper vänta, hur jag än gör så är jag fan alltid sist. Hittar ju så mkt annat jag oxå måste göra mer än det jag verkligen skulle göra, ja sån är jag!

Ha en trevlig lördag och njut av nära å kära.

Miss ya mannen<3!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar