Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 7 januari 2013

skräckblandad förtjusning

Det är med skräckfylld förtjusning jag inser att vardagen åter intagit våra liv igen.

Efter att hela familjen varit samlad i mer än två veckor så är det faktiskt rätt skönt att karl är tillbaks till sitt och jag och barnen med vårat.

Hur man än gör och hur man än lever så skapar man sina egna rutiner för att göra dagarna så bra, praktiska och lätta för sig, när sen någon kommer och ändrar eller får en själv att ändra på rutinerna så blir de liksom lite kaos i huvudet.

Nu är ordningen återställd och jag mår som bäst när allt är som det ska vara.

Självklart har det varit super mysigt att ha alla hemma, jag har latat mig mer än någonsin. Skönt med avkastning ibland faktiskt.


Iaf så har alla Sveriges barn studiedag idag (tror ja iaf) så dagen har tillbringats i lugn å ro (lugnet före stormen).  Väckte barnen i morse innan jag traskade iväg med Filippa till tandläkaren, dom var inte så pigga alls på att kliva upp men med tanke på att klockan ringer halv sju imorgon är det rätt nödvändigt att försöka vrida tillbaks dygnet. Tandläkaren gick bra och Filippa var lika duktig som vanligt, min stora tjej<3


Tog nyss en tripp till maxi med min kära mamma och Loui och Vincent. Filippa var hemma med cerine. Nathalie är ute i näsviken idag hos en kompis.


Igår tog vi med oss lite fika och begav oss till  skridsko banan. Jag älskar att åka och dom stora Kidsen likaså.

Vincent har inte riktigt fått in tekniken men det kommer väl ju mer vi övar så nån mer gång den här veckan ska vi ta oss dit.


Näe nu ska jag ta å umgås med barnen innan jag somnar här på fläcken, vi la oss tre inatt och upp sju så lite mör är man.


Bye bye


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar