Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 30 januari 2013

Sjukstuga

Ja det verkar inte bättre än att vi håller på att bli sjuka.
Filippa har snorat och hostat i två dagar nu, idag har hon feber och ligger mest i sängen och spelar ds och kollar på film.
Hon har oxå fått några prickar i ansiktet men än så länge har hon bara tre prickar. Har sett betydligt värre idag. Mirkas ena son har tyvärr hela ansiktet fullt av prickar stackarn.
Vincent är allmänt hängig och ligger här i soffan med mig och har så gjort i en halv timme, inte vanligt kan jag säga.
Loui har varit lite gnällig senaste dygnet så han kommer väl inte undan tyvärr.
Själv så har jag också varit halt slö senaste dagarna, la mig nio igår och det har aldrig hänt förut och vaknade halv tio idag. Usch, håller tummarna för att j och Nathalie och cerine slipper insjukna iaf.

Dagen blir en innedag för att undvika att snitta andra och att vi drar på oss nån form av svininfluensa.
Öh va tråkigt.
Jag ska ju påbegravning och massa möten på fredag så jag hoppas jag står på benen då iaf och mår lite bättre.

Näe nu ska jag kramas med mina lugna barn.. . . . . . . . Peppar peppar!

Ha en bra dag och undvik att bli sjuka:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar