Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 1 januari 2013

Nyårslöften

Har ni några nyårslöften förresten?


Själv så tycker jag att löften är för seriöst. Alla utom löftena man ger varandra i kyrkan när man gifter sig.

Men seriöst, tycker ni inte att om man ska lova sig själv och andra en massa saker man ska göra å förändra så blir det så allvarligt och seriöst?

Pressen blir ju så himla extrem om man ska lova osv. Tar liksom bort allt det roliga i det hela och byter ut det mot press.


MEN TROTS DET HAR JAG NÅGRA JAG SKA GENOMFÖRA.

- Ska jobba på mitt tålamod

- Ska ordna en sak till hela familjen, kan dock inte skriva den här då det är en suprise.


Ja sen har jag inga fler men har mkt jag ska göra men som jag vet att jag kommer att göra utan löften.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar