Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 7 april 2010

Fläskigt trött

Ahhh skit va trött jag är idag!!!
Sovit hela natten men trött som bara den ändå. Undrar hur trött Lovely är som var upp å gjorde mat till Vincent inatt och som sen klev upp vid fem.

Nu sitter alla barnen här och tar det lite lungt å vaknar sakta men säkert till liv efter nattens sömn.
Själv så vaknade jag vid halv sju av att Vincent ville ha mat o grät. Filippa var redan vaknen och hande smygit sig in i Nathalies rum och satt där inne å gjorde bus. Nathalie vaknade för en stund sedan och Cerine klev precis upp.
Dagen kommer att tillbringas hemma om det inte blir helt ändrade planer. Hade tänkt att bara ta det lungt å vara hemma å mysa idag.
Kanske man går ut å leker lite på gården men inga större resor inte.

Nathalie har fotboll ikväll och jag funderar på om jag ska gå på gympan men antar att jag med den här hostan och snoriga näsan står över. Kanske bli så att jag börjar efter sommaren tillåmed. Motivationen är inte den bästa just nu.


Även att Nettan å Nimili kommer den här veckan. KOmmer bli super kul att träffa dom igen. Händer inte alltför ofta juh.

Nä nu ska det vankas frukost!!!!



Love.............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar