Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 24 april 2010

Lördagen

Lördag...............
Började dagen med att vakna brevid min älskade man, på veckorna när han jobbar så åker ju han massa timmar innan vi andra hinner vakna.
Käkade frukost och gjorde mig i ordning för en sväng in till stan. Skulle på bolaget och köpa en present till Bella som fyller år idag men har kalas i morgon.
Bolaget vart det lite viner och nån öl, gött!!!!
Hittade lite halsband, örhängen m.m på Lindex till bella.
Var även en sväng på albert & herbert där jag hittade en massa onödiga saker hem och strumpor till lille vincent.


Nu har Klara som har varit här och lekt med Cerine åkt hem och Cerine och Nathalie har åkt till mormor där dom även ska sova inatt.
Filippa ska åka hon med, till farmor och sova över där. Med andra ord så har vi bara lille vincent hemma och vi ska verkligen njuta av att bara vara med honom och med varandra. Kanske bli ett glas vin för min del.

Nu är middagen snart klar som består av grillat, för andra gången i år. Mumms!!!!


Imorgon skulle vi har varit in till ebba och grattat henne men jag vet inte hur vi ska hinna med allt. Blir ju så när man ligger efter pga. sjukdom.!

Måste kila nu


Fortsatt trevlig helg allihopa!!!
Love..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar