Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 1 april 2010

Långfredag

Ja idag är det långfredag.
Vaknade i morse av att Jonas lovely kom in med lite alvedon å Cola till mig. Då var klockan tio, jag somnade vist om och vaknade tolv igen. Ett klev jag upp. Snacka om glad över att jag har en så underbar man som jag har. Hatar att vara sjuk men i hans närvaro så går det ju.

Igår hade min lovely gjort så fint..........................glömde i all lycka att ta kort men det var helt underbart. Han hade tappat upp ett kokhett bad, lagt rosenblad och tänt ljus i hela badrummet. Korkat upp en vinflaska och gjort mys. Så himla mysigt å skönt. Lite synd bara att jag mådde piss och egentligen bara hade lust med att sova. Älskade älskling.

Nu har barnen åkt och vi ska snart göra oss klara för att åka vi med.


Love...............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar