Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 26 april 2010

Bilder från helgen

Nu är det måndag igen och det känns som om veckorna bara försvinner iväg.

I lörda´s var jag å lovely på en underbar promenad





Och det var så skönt att bara gå å gå. ..............
Vi var ute i 1½ timme innan vi kom på att klockan faktiskt var rätt mkt.
Gick hem å badade Vincent och sen så satte vi oss med en Cider/Öl.
Ja så rullade kvällen på. Vi la oss tidigt och tog tillfället i akt på söndagen och sov ut ordentligt. Vincent somnar om fortfarande o han bara får mat och har oss nära. Kommer tider då han inte gör det med så man måste passa på.

I går var det söndag och jag var inte på ngt städ humör direkt så det ska vi slita med senare idag istället.
Igår tog vi det lungt hela dagen och gjorde inte ett dugg nytta.
Måndag idag och Nathalie är på plugget i vanlig ordning. Cerine är ledig och filippa likaså.
Jag ska ta med mig Cerine in till stan för att gå å fika. Bara hon å jag. Måste ju hitta på ngt med barnen var för sig ibland. Nathalie å jag får göra ngt en annan gång men å andra sidan så följer Nathalie med mig vart jag än går så hon får göra så mkt mera än Cerine ändå. Ja vi får se när tillfälle ges att göra ngt skoj med Nathalie.
Även att jag har gjort lite sommar fint i köket, ljusa gardiner och ny lampa. Så fint. Nu väntar jag bara på tapeterna som kommer i veckan som ska sitta på väggarna i köket.


Jag har den sista tiden tänkt mkt och gått igenom en smärre fas som var på väg att ta mig bort från min man. Jag var nära att lämna honom men tog mitt förnuft till fånga i sista sekund.
Att saker som hände för så länge sedan kan spela in efter så lång tid.
Men jag har gjort mitt val en gång för alla.
Att en som står en så nära och dessutom är nära släkt kan göra så och tro att det inte kommer att komma upp och att det inte kommer att påverka ngt i framtiden är helt (ursäkta) jävla blåst i huve´ om du frågar mig.
Nu hävdar jag inte att jag inte har gjort grejjer som jag inte ångrar, det har jag och framför allt en sak ångrar jag så himla mkt men man lär ju av sina misstag och ärlighet är ett måste i ett förhållande.
Hade jag inte haft ett samvete och är så otroligt kär i min älskade så hade hämden varit ljuv kan jag säga men men livet går vidare och jag är fast besluten att göra det bästa av situationen.
Snart ska jag å min lilla söta Cerine åka iväg in till stan.





Love..........

1 kommentar: