Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 23 april 2010

Shopping å helg

Äntligen fredag.
Igår var jag in på stan en sväng. Först lagade jag Nathalies glasögon och köpte mig ett par nya solisar till mig själv. Sen in på H&M för att komma ut med ny bh och trosor. Sen var det Gina som gällde och där hittade jag shoppade jag:





men ska dock byta shortsen idag. Och funderar på att byta väskan med men jag vill ju ha den men vet inte när jag ska ha den bara.
Ja det löser sig. Får väl se hur jag gör.
Idag har jag inte gjort ett skit, har hängt tvätt, å plockat lite men mer har jag inte hunnit.
Nathalie är på skolan, Cerine är hemma även idag men hon verkar vara bättre idag så vi får väl se om vi kanske kan hitta på nåt ute i helgen. Filippa är nästintill helt återställd. Vincent har ju inte varit sjuk och har inte blivit det än heller..........so far so good..........
Jonas har precis åkt till Iggesund en sväng och jag ska ge min lilla pojke lite mat bara den kallnat lite. Senare ska jag in till stan ju. Present till Nathalies kompis "Bella" som har kalas på söndag.
Ikväll blir det mys med familjen å kanske en cider till maten.
Kladdsallad är det som ska ner i magen idag. .............mumms!!!!
Nä nu ska jag fortsätta med allt här hemma.
Love..............









Love..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar