Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 6 april 2010

Dagen i stora drag.

Guuud vad dagarna och kvällarna framför allt bara försvinner förbi. Ja det går så fort så man hinner ju ingenting.

Idag har vi iallafall hunnit med att vara i stan en stund. Var upp å kikade lite på Jysk.
Alla barnen var med utom Cerine för hon var hos Klara.
Åkte hem och sen vänta hem Jonas för att sedan åka in till stan igen för att hämta fotöljen som vi har beställt på Jysk.
Så nu står den här och ser allmänt skön ut. Den är super skön att sitta i och barnen gillade den skarpt då det var gungfunktion på den. Kommer nog inte få plats med en till fotölj som vi hade hoppats på så det får nog se ut som det gör nu. Ganska bra blev det men allt kan ju li bättre..........men får nöja mig nu.

Nu vill jag ha nytt köksbord och en hel del andra saker från IKEA. Får se när det finns tillfälle och utrymme för det.
Ingen bråska direkt men det är ju alltid kul.

Innan barnen gick å la sig så smaskade vi i oss en massa blåbärspaj och vanlijsås.......Mumms!!!

Barnen har lagt sig men sover dock inte än utan kollar på film och spelar. Dom har ju lov så dom får väl sova när dom vill och är trötta.

Känner mig uppblåst. Min mage är svälld och jag känner mig allmänt gravid. Vet inte vad det beror på.........................kanske mensen är på G annars får man väl bara hoppas på att det går över och inte kommer tillbaks.
Förkylningen 'är bättre tack å lov och jag känner mig bättre. Hoppas bara barnen klarar sig nurå!!!!

Imorgon är det onsdag och jag har ingen anning om vad vi ska hitta på men det märks.


Fick reda på en väldigt tråkig sak idag!!!


Krya på er Ville & Kalle!!!


Nä nu är det sängen snart med lovely!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar