Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 19 april 2010

Shopping bilder

Dagen har varit bra och vi har hunnit med en massa saker.
Började med att Jag, Jonas, Filippa och Vincent åkte in till stan efter att mormor hade kommit. Hon skulle passa Nathalie och Cerine. Cerine ville inte följa med och Nathalie är sjuk så hon kan inte gå ut. Hade feber igår och är lite små hostig.
Började med att vi fick köpa nya tights och strumpor till Fillan som hittade en stor vattenpöl det första hon gjorde.
Blev ett par vanliga svarta tights och ett par dora strumpor.
Sen gick vi förbi Mr. Jones där Jonas hittade ett par snygga brallor.
Jag var förbi apoteket och Jonas å Filippa var till tandläkaren. Hon hade vägrat öppna munnen, det var inte alltför ovanligt enligt tandläkaren. Dom ville främst bara skapa en första kontakt med barnet så det gjorde inget att hon vägrade.
Jag hittade två klänningar inne på Gina, kunde som vanligt inte välja färg utan tog både jag ville ha.




Sen hittade jag den här gullig på Lindex och även en skit snygg tröja men ingen bild på den tyvärr.

Ja det kom vi hem med idag.

Nu har vi käkat spagetti och Köttfärssås.

Barnen är ute och jonas är nog ute han med, han skulle packa ner ngt som han skulle ha med på jobbet.

Nathalie ligger här i soffan och kollar tv.

Imorgon måste jag in till stan igen tyvärr men vet dock inte vart lilla Nathalie ska vara ännu så vi får se.

Nä nu ska jag gå å kika på min lilla Vincent som sover.

Love.....................


Lindex Shop Online - Blus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar