Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 21 april 2010

Sjuka igen

Sjuk sjuk å återigen sjuka.
Först var jag sjuk i två omgångar nu har även barnen blivit smittade. Cerine och Filippas tur idag att vara sängliggandes. Filippa har feber och har legat hela dagen tills nyss då hon satte sig i soffan och käkade välling (som jag inte kunde neka henne då hon inte vill hangt annat). Cerine har sovit hela dagen hon med och har feber även hon, hon säger även att hon har ont i kroppen så vi får väl se hur det utvecklar sig.
Jag, Jonas, vincent å Nathalie är relativt friska igen iallafall och det kan ju vara bra om ngn är frisk å orkar ta hand om dom sjuka.
Hoppas på bättring snart.

Igår var jag in till stan en snabbis.
Bytte tröjan från Lindex till S och även att jag fick tag i jackan från Gina som jag ville ha.

Längtar tills paketen med barnens kläder kommer men dock så dröjer det en månad till.

Nä nu ska jag fortsätta ta hand om mina små sjuklingar.



Love..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar