Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 26 april 2010

Pizza och shopping

Idag åkte jag och Cerine in till stan för att ta en mysig fika och köpa små presenter till familjen.
Hon ville inte fika utan käka så vi beslutade för pizza. Gott va det men dock inte så nyttigt.
Sen hittade vi två linnen till Jonas, en kläning, solbrillor och linne till Nathalie och Cerine, Hårspännen och läppglans och brillor till Filippa, Vincent fick tre body´s som det står I Love Dad och I love Mum på.
Åkte sen hem efter att vi köpt lite goda muffins som vi fikade med resten av familjen när vi kom hem.
Hämtade posten gjorde Jonas och där hade mina nya bikinisar kommit, fattades en del som jag hoppas kommer. Har mailat dom om det och hoppas på att det löser sig.
Den som jag fick båda delarna av var super snygg och kommer bli skit nice i sommar.
Bilder kommer senare ..................


Nu har vi käkat taccos och barnen kollar på I carley. Jonas sitter med Vincent och Filippa sitter lika klistrad som hennes större systrar.
Innan maten städade jag hela huset och jonas var iväg och pumpade Cerines cykeldäck. Ja nu är det fint och rent. Lovely...................
Nu ska jag göra ngt vettigt.

Love..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar