Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 4 april 2010

Solsken

Godmiddag!!!
Nu är klockan alltför mkt så nu ska jag ta å börja städa snart.

Fick en komentar av en "PELLE" som komenterade bilden jag la ut på kvinnan med jätte häcken. Han menade på att det var en sjukdom och att man inte kunde skratta åt det.
Okej jag kan köpa att det är en sjukdom men varför om man lider så jävla mkt av det lägger man ut en bild på sig själv nästan utan kläder då???
Ja menar har man lagt ut en bild så får man väl för fan kanske ta å vara beredd på att alla kanske inte tycker att man är skit snyggå sexig när man har en rumpa som är bred som en ladgårdsvägg eller har jag fel???
Inte fan tror jag att alla gillar bilderna som jag lägger ut heller men men jag gör det mest för min egen del juh. Folk måste ju få tycka vad dom vill!!!!

Sen så ska jag inte skjuta under stolen med att jag tycker kvinnan ser rätt komisk ut med den häcken men det är ju bara min åsikt!!!


------------------------------------------------------------------------------------------

Idag är det iallafall dags för en stor städning igen. Usch å fy!!!
Funderar på att vi kanske ska ta å gå ut på gården innan vi börjar slava. Så himla fint väder ute ju.

Barnen är nere hos Liselotte eftersom hon fyller år idag.
Själv ska vi ner senare efter städningen är klar och vi hämtat soffan från Jysk.
Ska även möblera om i lilla Fillans rum idag. Hon har såååå mkt saker och fst hon har det största rummet av alla så får hon knappt plats. Skulle haft en massa vägghyllor men det får bli en senare fråga...........

Nu ska jag dra mig ifrån den här magneten..................



Love.................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar