Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 29 april 2010

Bilder

Ja så var det dags för att lämna fillan på dagis snart igen.
Igår var vi hemma å fixade på gården lite.
Kikade på Anna Anka söker assistent. Ja inte hade jag velat haft henne som arbetsgivare direkt.
Idag är det inget speciellt som står på schemat, hoppas tapeterna kommit så jag kan hämta dom.
Efter lunch ska jag iväg på skolan för Cerine ska till skolsköterskan på 6års kontroll.
Jobb för sista dagen för lovely. Åh vad jag älskar han. Mitt hjärta!!!
Nä nu är det dags att ge sig iväg snart så jag måste göra mig klar.


Vincetn min lilla Prins!!!
Nya bodys till lilla herrn!!!
What!!!!

Syskonkärlek

Så snygg

Älsklingen min

Jackan som jag köpte härrom veckan.

Nya Conversen...................snygg såååååå

Trollpackan våran.................sötnosen!!!

Bikini som kommer bli super i sommar.




Love..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar