Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 21 maj 2013

Sentimental

Ibland blir man sentimental och när jag blir det längtar jag oftast "hem" igen.











Men näe istället så sålde vi poolen och trallen, masade oss in till city och sitter nu instängda i en femma (sju rum o kök förut) mitt istan utan en gård utanför...............Dummar beslut fast vi kunde ju inte bo kvar av privata anledningar så det var bara att leta sig något annat lämpligt inne i stan.
Vi var förresten och kollade på den här lägenheten mellan mina värkar haha!!
Sen dagen efter så bestämde vi oss för att ta den.
Jag trivs egentligen hur bra som helst här men det är väl det att det h
ar varit vinter och barnen har inte velat gått ut, dom har varit utan dagis i ETT ÅR, vi har mestadels varit inne sen i oktober.  Så jag tror, näe jag vet att det blir bättre bara dom börjat på dagis och jag får komma ut och träffa vuxna människor.
Ska nog ordna sig bra ska ni se!!!!



My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar