Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 22 maj 2013

Samtal och belöningar


Idag vankas det utvecklingssamtal.
Nathalie först ut och sen Cerine.  Ganska perfekt att kunna påverka så man får samma dag och tider efter varandra. 
Kommer nog gå bra, mina barn sköter sig exemplariskt i skolan men bedrövligt hemma.  Jag tror jag ska bli lärare så jag får se dom sidorna av mina barn nångång. Näe dom kan faktiskt vara snälla hemma också men det brukar krävas både det ena och det andra tex. en cykel eller nåt annat smått man kan ge dom varje dag. 
Här räcker det inte med nån liten belöning i form av klistermärke eller godis inte. Skiter dom fullständigt i så man kanske ska satsa på att bli miljonärkanske caschen räcker.  


My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar