Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 22 maj 2013

woyne woyne woyne

Hemma efter en rätt bra men jobbig dag.
Utvecklingssamtalen gick bra. Cerine låg bra till och nathalie likaså.  Stolt mamma!!!
Dom hade inget att anmärka på och allt var bara bra, thank you!!!

Drog i väg på birsta direkt efter samtalen.  Tror mamma måste ha läst inlägget om att hon alltid har värmen på eller oxå har någon annan skvallrat för henne. Idag hade hon ingen värme alls på men jag tänkte att jag skulle hålla käften å inte gnälla. Får stå ut med lite blåskatarr m.m. Man kan ju inte gnälla om man redan gnällt om samma sak fast tvärsom.................öh kan man säga så! Ni fattade va???

Började med att äta på IKEA, im in heaven!!!
Ingen häst, grillad ytter fläskfile med pommes och bea och grönsaker. Mumma!!!

PÅ IKEA blev det inte mkt, jag skulle liksom inte ha något mer än en ram heller.




 för att vara exakt så blev det detta.  Lite ljus, en ram, burkar!!!
Intressant va??
Sen i väg in på birsta city å alla klädsaffärer.
Hittade:
jeans som jag för en gångs skull hade tid att prova.  Ett par gröna, blåa och persikofärgade följde med hem.
Snällaste mamman i världen!!!

Sen skulle ju barnen ha skor, var därför vi åkte dit ju.  Dom hittade inga inne på någon av butikerna inne på birsta utan ute på skopunkten hittade dom ett par var som dög till examen.  Lite tantaktiga skor om ni frågar mig men det är inte jag som ska ha dom så det spelar väl ingen roll.  Tänk om dom visste vad jag tycker om deras val av kläder och skor ibland.  Knip käft och spela med bara!!!
Aja så ful var dom kanske inte men jag såg betydligt snyggare därinne men men smaken är som baken.
 Dom tycker för övrigt att jag typ bara har fula kläder oxå så det så!!!!  Haha!!!
Dom vägrar överhuvudtaget gå med mig när jag har mina baggy brallor på mig, dom baggy som jag älskar men dom hatar.  Jag vet inte vad är som är så himla fult med dom enligt dom små men något är det för jag får tvärvända hem igen och byta om vi ska göra något ihop.   Roliga dom är dom små liven!!!

Innan vi åkte hem åkte vi in förbi Willys för att kolla om dom hade fått hem Louis välling men icke sa nicke.
Fan, hoppas vällinghelvete kommer innan helgen iaf.

 Efter några utbrott på kidsen både från mig och mamma  kom vi hem vid halv nio och efter det har vi lagt alla barm och varit uppe och slipat och målat kngborden.  Ska äntligen måla om våran säng som jag har velat gjort sen vi fick hem den men det har liksom inte funnits tid över för det.  Nuså är det påbörjat och det kommer att bli super bara det blir klart.
Bilder kommer såklart på före och efter men jag räknar med att det tar någon vecka innan vi har grundat några gånger och sen målat en två gånger med den sk riktiga färgen.
Åh karln e hemma ikväll, helt otroligt!!!!

Näe nu ska jag faktiskt ta å njuta av att jag faktiskt har min karl hemma och bara mysa ner mig bredvid han!!!



Take care!!!!!



My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar