Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 24 maj 2013

Härligt uppvaknande

Men änteligen har solen hittat hit igen.
Åh humöret genast bättre, fasiken va solen kan göra för ens humör.
Idag ska jag på ett möte men sen blir det lekparken med barnen.
Dom har varit redo med jacka och skor på sig sen jag sa att vi skulle dit imorse. Har försökt förklara att det dröjer ett tag då mamma ska bort först men det skiter ju dom i, våga vägra ta av jackan liksom.

Började dagen med att höra hur nathalie och cerine hade värsta utbrottet över strumpor. Dom skulle ha korta strumor och jag tror att döma av bråket att alla låg i tvätten. Blir inte vi vräkta så blir vi aldrig det. Dom skrek å skrek å skrev på mig (fast jag sov, ja nästan iaf) på J stackarn som inte hade med saken att göra ens och på varandra. Halv sju ringde dom mormor och tjatade till sig mera stumpor av henne. Köpte bara 20 par åt dom förra veckan med det räkte tydligen inte.
Den morgonen dom kliver upp och gör det dom ska uta att bråka, den dagen drömmer jag om!!!!

Nu har jag utfodrat djuren (haha) jag har hemma och dom är i sitt esse. River halva hemmet så jag måste nog rädda det som räddas kan men återkommer senare.


Have a nice day


My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar