Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 22 maj 2013

Finaste graven ever (tidsinställt)

ä

 Usch ibland blir jag så jäklar arg på Anders för att han inte finns kvar hos oss. Att han inte finns här för barnen. Att han inte kan hjälpa mig med såna saker som man SKA vara två om (nu har ju jag jonas tack å lov men ändå så ät ju pappa alltid pappa)
Nästa sekund gråter jag av saknad. Fan i helvete skulle du dras ifrån oss för. Du missar ju allt med dina barn. Våra barn saknar dig såklart och dom missar hur det är att han en pappa. 
Näe för din skull älskade älskade Anders ska jag nu ta och hjälpa alla jag kan från att hamna i samma sits som dig!!!
Älskar och saknar dig varje dag, varje minut varje jävla sekund!!!!


My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar