Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 15 maj 2013

Ja men fy fan va jag är trött, dock inte barnen.  Vincent har precis somnat och Loui har varit gnällig och skrikig halva kvällen. Han tyckte väl inte pappa skulle åka igen som alla vi andra oxå tyckte men men han måste jobba vidare om de ska bli nå. Han kom iaf hem och åt sen iväg igen.

Idag har jag tillbringat dagen med mamma och mina tre minsta barn på IKEA.
Träffade även min kära far där, världen är liten minsann.
Barnen var super duktiga och fick belöning i form av glass. . . . . . Barnen glad, jag glad = alla glada.
När vi kom hem hade cerine kommit hem från skolan och allt va frid och fröjd. Tills Nathalie kom hem, asså dom där två kan inte vara i samma hus utan att bråka och slåss. Ja samma visa varje dag. Den ena retar den andra åsså är det kört för resten av dagen.
Ja jag säger då de ja, barn barn barn. Som mamma älskar man sina barn över allt annat och tur är väl det för hade det varit någon annan så hade dom åkt ut tamejfan. Nu är dom ju inga andra än just mina älskade små bebisar:-) så nu åker dom inte ut utan man får lära sig leva med bråken.  vaddå kan man inte anstränga sig lite så kanske dom slutar bråka tänker ni nu!
Näe det kan man inte då deras utbrott beror på adhd. Jag har försökt med allt å då menar jag allt. Vi har ju kontakt med bup och alla deras "super" råd hjälper då rakt inte på mina små sötisar. Näe med medicin blir dom lite lugnare under dagen iaf men på kvällen är det full fart igen. Nathalie äter ingen medicin nu då dom håller på å ska göra nya utredningar stup i kvarten. Extra extra jobbigt för cerine som är under medicinering.
Å ja extra jobbigt för alla men men det blir väl bättre så småningom.

Snart kommer min skatt hem skulle jag kunna tro, klockan är ändå elva och han har jobbat sen sex i morse om man bortser från en och en halv timme då han var hem å käkade. Sen upp igen imorgon å börja jobba sex. Näe fy va jag lider med dom just nu men va gör man inte för företaget.

Näe nu ska jag försöka engagera mig i saw filmerna igen.

Fixade Jonas present idag by thé Way.

Sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar