Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 14 april 2014

Ajaj på besök

Idag när vi vaknade så stod vi i valet och kvalet om vem som skulle vabba med Loui, lotten föll på mig fast jag hade prov idag på hela medicin kursen. 
Jonas drog iväg på jobbet och jag var hemma, sprang upp å ner i tvättstugan, jag försökte lägga om loui:S hand men det fick sitta i typ en halvtimme sen hade han lyckats ta bort det. Han fick gå utan skydd hela dagen och än så länge har det gått bra. Vi ledsnade och ringde till mormor och frågade om vi kunde komma.
Sagt å gjort så åkte vi och handlade på maxi innan och sen brassade vi iväg till forsa. 
Barnen lekte och Loui försökte riva sönder mormors blommor. Va jobbigt det där är, att vara borta hos någon som har massa saker överallt och man måste hela tiden gå runt och säga "fy", "inte så", "ajaj" osv. Näe tacka vet jag att vara hemma faktiskt då dom är så små och ska pilla på allt. 



Pojkarna lekte fint med syrrans saker, måste ju passa på medans hon är i skolan!!!!


 Loui slocknade i bilen på väg till mormor medans vincent satt och pillade med något.

Hos mormor serverasde jordgubbar och mjölk. 
sedan wienerbröd, usch så mkt fika å socker dom fått i sig idag.


 För att sedan avslutas med kött och potatis med sås.




 När vi kom hem så hade tjejerna kommit hem från skolan redan och det var fullt ös. Jag gick och la mig bredvid loui en sväng och somnade i över en timme innan J ropade att det var mat.
Spagetti och köttfärsås.
Nu är det lite lugnare och barnen leker med sitt och jag hinner slänga in ett blogginlägg.
Får se om det blir träning ikväll eller inte då J tydligen måste iväg till iggesund.

See ya!!!
My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar