Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 13 april 2014

Lek och bakdag

 Lördagen slut för denna vecka, tur är det att jag vet att det kommer en lördag nästa vecka oxå för jag verkligen älskar lördagar. Inga väckarklockor, förutom dom små levande väckarklockorna vi har, inga måsten utan bara göra vad man vill å känner för.
Idag kände jag för att baka tex. å det blev en choklad och kokos kaka.

Vaknade föresten till ett rent helvete för att vara mild.  Barnen hade smygit upp för att käka godis och passade även på att bada loui i diskhon. Bara det att dom sket i att ta av honom kläderna så han satt där med kläder och plaskade för fullt när vi kom upp.  Sen att han hade plaskat vatten över hela köket var en annan femma, så illa att vi måste lägga om golvet som vi la om förra julen.................Suck! Inte nog med det så hade han passat på att kasta lite glas rätt ner i golvet så det var en salig blandning av vatten och krossat glas i köket. Tur att inget hände för usch va hemskt. Näe nu blir det att ta ner en dörr till köket igen och låsa den på nätterna så dom inte gör sig illa eller bränner oss inne.
städade och tog reda på kaoset och käkade sen frukost.

Jag bakade kaka och J gjorde middag.
Till middag serverades idag lövbiff rullar med vitlöks cantadou i och en krämig sås med grädde och vitlöks cantadou.  Till det pressad potatis och sallad...................mumms!!!

Ikväll här vid sex efter att jag hade pluggat lite så tog vi kidsen och gick till borgar parken så dom fick leka av sig lite, vilket resulterade i att Vincent hann komma in och lägga sig på sängen så sov han. Nu har jag svårt att tro att han kommer att sova hela natten så det blir väl att halv slumra inatt så  det inte blir som i morse.

Hon som alltid ska modella framför kameran, fideli
 Hallå kommer ni därbak elle`?

 Hej jag heter Vincent och är typ surast i världen för att syrran drar ifrån mig på sparkcykeln



 På språng


 Loui mindre lycklig över att ha hamnat i gungan, gunga e inte riktigt hans grej




 Vincent kör bil så det gungar riktigt mkt han.
 Ja ni som har barn vet ju hur jävla svårt det kan vara att fånga kidsen på bild under lek, man får liksom "HALLÅ, TITTA PÅSKHAREN" eller nåt annat spännande.

Nu har alla kids lagt sig och jag har fixat med en ny header men det blir inge bra men jag ska göra fler så jag får det resultat jag vill ha, skam den som ger sig!!!!

Imorgon blir det städning på morgonen så att resten av dagen kan spenderas med kidsen ute om vädret tillåter.

Nu ska jag snart plocka ihop och sova en sväng



 

My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar