Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 6 april 2014

My lord

Länge sen jag sov såhär mkt som jag gjort den här helgen.

I fredas va maken iväg på teambilding med jobbet, kom dock hem tidigt och relativt nykter. Jag donade på hemma med kidsen, gjorde tacos å myste.
När J kom hem så drog jag ut, blev lite på lyset skulle man väl kunna säga. Elina kom och gjorde oss sällskap en stund.
Lördagen spenderade jag mestadels i soffan, tack gode gud för att J va pigg iaf så jag kunde få sova.
Ja det är väl tur att jag blir full å dricker en max två gånger på år eftersom jag alltid blir lika full. Näe de där är inget för mig de e.

Idag är det söndag och vi har städat, tvättat, bäddat rent i alla sängar, handlat, myst, gjort mat och allmänt tagit det Lungt.
Tänkte gå på gymmet nu ikväll men det blev soffan och Annika Bengtson ist.

Imorgon är det skola om kidsen inte e alltför sjuka. Vette tusan men Louis hosta vägrar gå över och nu är även J sjuk å har svårt att andas oxå så vi får se om han kanske uppsöker läkaren imorgon för jag misstänker lunginflammation.

Näe nu ska jag sova så jag pallar upp imorgon.

Sovgott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar