Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 21 april 2014

Annandag påsk

Annandag påsk idag och ännu en sån där dag som barnen har varit hemma och bara tjatat tjatat och tjatat men men va gör väl de om hundra år liksom, kidsen e det bästa man har oavsett så egentligen så borde man njuta varje minut but............hello välkommen till verkligeheten. Allt e liksom inte en dans på rosor med kids.

Idag började jag dagen med sovmorgon som jag blvit bortskämd med alla dagar som J varit hemma nu, måste ge igen det men jag vaknar ju inte på morgonen längre. Sova är det bästa som finns just nu, vet inte men tror det har med mitt ökade sockerintag att göra.

Idag iaf så gjorde jag mig klar och mötte en gammal vän som i vanlig fall bor i gbg men är härifrån och hälsar på sin familj nu.
Hon fick en söt liten Othello för ca fem månader sedan och gudars skymmning vilken gullig unge. Han var det sötaste jag sett på länge, skulle kunna ha lånat honom i all evighet ju.
Hade lagt ut kort om jag viste att hon tyckte det var okej men så länge jag inte vet så gör jag inte det så kanske kanske inte får ni se underverket.

Vi tog en fika på wayne´s efter att gått runt halva stan och insett att allt annat var stängt.  Japp det är lilla hudik i ett nötskal det, stängt en sån dag då alla månniskor är hemma från jobben och kanske vill ta en fika liksom.

Tog en sväng hem till mig och pratade lite skit, åt lite kladdsallad och sen gick vi iväg till borgarparken med kidsen.  Linn gick till sin bror och jag, J och kidsen stannade en stund och lekte.

Förstår ni att det är vår ute nu, Haha Det är vår äntligen.............Peppar peppar......................Nu blir det väl snö bara för att jag säger så och för att vi var upp med vinterskorna för sjätte gången denna vinter/vår.
Jag älskar våren och jag älskar värmen men den här himla pollen hade jag lätt kunnat varit utan, jäkla allergi.

Imorgon är det skola igen och jobb som gäller.  Vincent och Loui ska på dagis medans filippa ska på förskolan eller fritids som det så fint heter.
Usch vad jag längtar tills jag pluggat färdigt så barnen får ha lov som så många andra barn får ha.
Jag vill ju att allt ska var som det alltid har varit, att dom kan ha lov när det är lov och att jag är hemma med dom på loven men icke sa nicke det funkar inte så längre men den som väntar på något gott  väntar aldrig för länge .......................

Har inte så mkt intressant att dela med mig av då dagen kretsat mest av att umgås med Linn och othello och sen hänga i lekparken men bilder från dagen kommer här.

Stackars Loui som ingen mat får, får äta på bordet :)



Vincent funderar över ngt och ser inte alltför nöjd ut med sin tankegång

Snodde din kepa bro.........







 Blir mkt bilder på loui och vincent nu men det är mest dom man ser skymten av på dagarna och mestadels dom som är med hela tiden oxå så ni får stå ut med det...........



Sov gott



My Life, My Passion & My Fashion

1 kommentar:

  1. Älskade underbara Annsofie! Det var så kul att ses idag å träffa dina härliga kottar! Gick till lillebrorsan å fick jättegod grön nypressad drink med spenat, kål, selleri, äpple, päron, vindruva å lime. Fräscht å nyttigt. Othello sippade ivrigt. Du måste börja juice å tämja sockerråttan i dig... Haha! Intressant blogg du har. Vi ses snart igen. Sköt om dig å familjen nu. Kramizar Linn & Othello.

    SvaraRadera