Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 20 april 2014

Söndags rutiner


Igår knäppte jag och cerine en massa kort som jag tänkte visa er men innan vi var hemma igen var det slut på batterierna i kameran så den ligger nu på laddning så jag återkommer med bilder från påskafton.


Idag är det söndag och snart är det dags för rutiner och vardag igen, jag vet inte men spelar nog ingen roll hur länge jag är ledig så går tiden så fort. Hinner liksom inte med att inse att vi är lediga så njuta det gör jag sista dagen da jag inser att "fan imorgon är det vardag igen".

Våra söndagsrutiner är väl mest att huset ska städas, tvätta (dock inte denna söndag).
Så idag har vi städat, tjatat på barn, skällt på barn, pussats på barn, myst med barn och ätit pizza.

Imorgon är det måndag och jag kör min hälsosamma livsstil ..........................vet inte om jag är så motiverad men måste då jag gått upp flera kilo sen jag tränade sist, ja jag har ätit skit och ätit konstant hela tiden. Imorgon blir det äta rätt och börja lite lätt med träningen


Missa inte underbara Camilla Läckbergs film Ljusets Drottning ikväll, kanal 1 klockan 21.00.




My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar