Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 15 april 2014

Blåsor, Vita arkivet och studiebesök

Vaknade som vanligt i sista minuten och fick i stort sett kasta på mig kläder och lägga nån snabb make för att hinna med bussen upp på dagis.
Barnen hade J varit uppe och fixat med, även försökt väcka mig men jag är värre än en hormonstinn tonåring att få upp på morgonen.  Hatar när klockan ringer, dom gånger jag hör den vilket inte är ofta villsäga.
Hoppar av bussen och inser att det mer eller mindre e storm och ångrar valet av jacka till pojkarna, satte endast på dom softshell jackor men hade skickat med flecejackor, byxor och galonisar. 
 Kom på skolan i tron att jag skulle få göra prov idag men icke sa nicke, vi skulle på studiebesök på begravningsbyrån fonus.   Samma byrå som hjälpte mig med att fixa å dina inför Anders begravning och hjälpte flickorna mkt. Hon kom ihåg mig/oss trots att det gått hela sju år sedan.
Vi pratade en massa ang Anders grav och rent allmänt en stund efter besöket var klart.
Lunchade med Darling, lyx då han kom upp på skolan med mat.  Tycker inte om mc donalds men men man får väl offra sig för mannen ibland eller hur?

Har känt mig lite halv hängig hur länge som helst nu och därför inte velat träna å idag så somnade jag i skolan, inte på lektion tack å lov eller jo på sätt å vis men vi hade ingen lärare så det gjorde inte så mkt.
 Åh vet ni vad en lärare kläcker ur sig idag? typ att "är det ingen ordning på er, ni ska väl vara här när det är prov.................va äre för strul!!!!"
VA, jag blev så arg när jag fick höra det så jag höll på att explodera.  Jag vet att just hon menade verkligen att vi var knäppa som inte kom till provet.
en sak ska hon veta och det är att mina barn och min familj går före ett prov i skolan BIG TIME!!!!
Dessutom var det inte ens hon som hade provet.
 Jaja släppa å gå vidare annars kommer jag konfrontera henne oxå å det kan sluta i dåliga betyg med just henne för hon är en typiskt månniska som har favoriter bland eleverna.

Slutade fyra å åkte då med en klasspolare å handlade.  Skönt med sällskap ibland när man ska handla så det va trevligt.

När jag kom hem hade alla kommit hem redan och det var fullt ös. Loui:s blåsa hade spruckit idag och jag som sa att dom skulle ringa mig då för då tänkte jag hämta hem honom pga infektionsrisken men dom hade antagligen missat det men såret såg fint ut och skinnet var fortfarande kvar som ett skyddande täcke tack å lov.
Nathalie har tjatat om att dom släpper baby lips på åhlens imorgon så hon kommer nog att vara först ner efter skolan imorgon.  Galna barn det är idag som är så intreserade av smink, bodymist, läppsyl, lukter m.m. Fan ut å lek krig i skogen som en annan gjorde liksom.
 Har även postat Cerines och nathalies ansökningar till wild kids. Nathalie har ju sökt en gång förut och fick åka ner på audition eller hur det nu stavas.........men där tog det stop tyvärr så nya försök detta år.  Värsta vore väl om en kom med och inte den andra, då blir det andra världskriget här hemma för att glädjas med andra det kan inte mina barn göra ännu men det kommer väl med tiden de å .

Har inte ätit nå godis på hela dagen idag fast nu när jag tänker efter så har jag ju käkat en mc flurry,  två bullar så jag har ju ändå ätit socker......................skit årå.   Nya tag imorgon med det!!!!!

Inga kort i detta inlägg då jag har problem med att flytta korten så att dom hamnar där jag vill att dom ska hamna så bilder från dagen har ni i inlägget nedanför!!!!!



Godnatt å sovgott!!!!


My Life, My Passion & My Fashion

My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar