Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 23 december 2010

Dan före doppareda´n

23 December nu och da´n före doppareda´n. 
Huvvaligen för att åka in till stan idag bland alla stressade, galna och hysteriska männsikor..................I´m one of them!!!   Ska in om en stund och försöka undvika det värsta kaoset. 
Lite meramat ska inhandlas och läskbackar ska fyllas på.   Det sista bara.  Julklpparna är klara och det är väldans skönt.
Sen blir det ev en repa på bolaget senare idag eftersom jag antar att min kära mamma kommer att vägra att åka ner dit nu. 

Igår var det stress och återigen stress.   Åkte in vid åtta.  Hade första läkartiden vid tio.  Blev sjuksriven januari ut, dock utan betalning då jag fått en inkompitent jävla handläggare på förskringskassan som inte varit sjuk själv någon gång.   Väntar på att hon ska ringa mig och då jävlar ska hon få höra vad jag anser om människor som henne.  jaja!!
Sen nästa läkartid halv elva.  Jonas passade Filippa och vincent under tiden.

När alla viktiga möten/besök var avklarade så var det dags för att inhandla sista klapparna.  Gick fort och fick tag i allt utom några saker men barnen får köpa dom efter jul då dom kommit i lager igen.
Gick sen upp å fika med barnen.  Vincent stackarn som fick sitta i vagnen halva dagen var så snäll. 
Filippa gjorde dock lite bus.  Bla  så drog hon iväg inne på Åhlens´ men jag trodde naturligtvis att " ja hon går väl och kollar på leksakerna"  men ack vad fel jag hade.  Hittade henne fem minuter senare med en Tomtemask på sig.   Ha ha hon är rolig min lilla tös.

Var sen runt med Madde en stund. Hittade inget speciellt så jag tog mina barn och satte mig på bussen hem vid två. 
Kom hem och fick börja med att skotta för att komma in på gården med vagnen, är less på att bo här nu som fan.
Även darling kom hem så fort vi kom innanför dörren. 
Nathalie och Cerine åkte till mormor efter skolan och har sovit där inatt.  Dom skulle klä granen och mysa.  Mysigt värre med andra ord.

Åkte in till stan igen med Lena och Carro.  Kallt som fan ute men vad gör man inte........
Maxi och en liten storhandling.  Blev väl nästan hela martins bil full med mat. Tack Maritn för hjälpen förresten. 
Hem sen för att förtära en pizza med resten av familjen som var hemma.

På kvällen så slog vi in dom sista paketen och tog det lungt.  Lugnet före stormen.  Idag har vi lite mer att göra.  Ska som sagt in till stan snart och sen hem för att försöka hinna med lite cleaning.  J skafixa med lite götta tills i morgon då vi ska ht och fika och öppna julklappar efter middagen hos mammsen.


Näe nu måste jag få upp min lilla pöjk så vi kommer in till stan snart.

My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar