Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 19 december 2010

sammanfattning av helgen

Ja helgen har som den bör varit bra.
Igår var det lördag och vi var hemma hela dagen.   Först kom Wilma hit och var här å lekte. Under tiden kom oxå Ebba hit från stan och lekte så det var fullt ös.
Langos till middag.
Kvällen blev som den blev.  En liten spontan och plötslig utgång för min del.
Först bockarna sen drog vi vidare till Manis. Inget vidare på ngt av ställen  men trevligt sällskap iallafall. 
Idag mår jag som jag mår, tror det blev lite för mkt av glassdrinkarna på manis. Åh gud vad gott det var!!!

Nu ska jag ta mig upp ur sängen och börja med städningen och lite sånt.

Julen är klar iallafall.  Först blir till mammsen för att äta middag.  Sen så drar alla hit för kaffe och tomtebesök och klapp öppning.  Blir nog bra det.
Åh bara fem dagar kvaroch jag har ingen julstämmning alls.  Huvudsaken är att barnen har det så är jag glad.
LÄngtar så tills dom får sina julklappar.  Det är ju så underbart att se hur glad dom blir över det dom får.


Till veckan så blir det nog en jävla massa klappköp och en massa städning.  Usch å fy.   Har fortfarande inte hittat glitteret jag vill ha till granen så det måste fixas.
sen så har jag massor av andra saker som ska köpas.  Måste ha lite nya blommor känner jag.  Blir ju så tomt när man tar bort allajulsaker sen så jag tänkte vara förberedd detta år.

Nu ska jag kika vad resten av mina underbara familj gör innan jag tar tag i städningen.



My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar