Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 30 december 2010

Äntligen...................Bilder

Vet att jag är skit kass på att lägga ut bilder nuför tiden å ändå har jag en super kamera som jag älskar.  Kommer väl som en chock för er men här kommer lite bilder.


Filippa fick lego som hon önskat av tomten. 

 Även ett par nya täckbyxor fick hon.
 Barnen fick två varsinna Shnoox.
 Filippa önskade sig även den här hunden men har inte lekt med den mer än en gång.  Hon är mer en pussel och lego tjej.
Några pussel paket fick hon oxå  
 En lego traktor
 Lego brandstation
 Nathalie och cerine fick en varsinn tv som sitter på deras väggar nu. 
 Guitar hero och Wii fit hade dom oxå önskat sig.
 10 eller 11 nya Wii spel fick dom oxå.
 Lite smink
 En varsin gitarr som dom önskat.
 Vincent fick bla.  denna fina outfit.
 En boby car med släp så klart.
 En Buzz
 Ett pirat skepp
 En brandbil
 Ett garage med tre bilar
 En plst traktor
 Ett aktivitetsbord
 En rolig trä gubbe
 En till träleksak

 En jacka som kan bli användbar till våren.
 Ny pyjamas
 Oj lite snett kort men det är en huvjacka

Ja det var lite av Barnens julklappar.  Knäppte på det som låg framme.
Dom fick hur mkt som helst var så det här var verkligen inte allt.  Usch tur att det bara är jul en gång om året.




Jag och Jonas har även handlat lite kläder till oss själva både före och efter jul men jag har knäppt på mina bara.  Tror inte han vill att jag lägger ut så mkt om honom.  men han har köpt skjorta, tröjor, cardigan m.m.
Själv så har jag inhandlat detta:

en rosa kavaj

 En vanlig svart lång tröja
 En grön superfin klänning
 En blommig klänning.
 En lite mera glam klänning, kommer ev .att ha den i morgon.
 En vit och svart prickig liten sak. hur fin som helst på och skön dessutom

 En vanlig stickad lång tröja med polo
 En till stickad tröja.
 En stickad variant men dock modellen kortare, fin om man har ngt längre under.
 Baggy jeansen jag köpte för ngn dag sedan.
 En röd mjukis dress. Så skön
 Ny vinter jacka.  Nu fattas bara nya skidkläder som ska köpas innan vintern är slut.
 Nya fina skor, frågan är om och hur ofta jag kommer att använda dessa. Ja om jag använder dom en gång så anser jag dom vara värd pengarna.  Kostade dock inte allför mkt. 399:-
 En kavaj som kommer att bli fin till det mesta.


Min fina prins. Åh va kär jag är!!!
 Cerine i sin nya tröja/linne som hon fick i julklapp.  Vet inte vad som häntmen Nathalie vill aldrig vara med på kort längre. 
 Finaste finaste killen i hela världen.  Min lilla Vincent.


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar