Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 2 december 2010

Dag 07 – Min bästa vän?

Skulle ha skrivit detta igår egentligen men glömde helt av det.

Min bästa vän måste jag nog ändå säga är min man.  Precis som det ska vara enligt mig.
Vi pratar om allt och jag känner verkligen att jag kan lita på honom ang allt.
Man ska väl kunna prata med den man lever med och att sen kunna prata om allt gör ju inte saken sämre direkt.

Hade detta varit för fe sex år sedan så kanske jag inte hade tyckt likadant för han har inte direkt varit guds bästa barn men men vem fan har det.......................Han har förändrats så otroligt mkt sen vi blev tillsamans och det är ju possitivt.
Finns ingen bättre man än honom.  Jag älskar dig min älskade darling.




My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar