Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 15 december 2010

Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Min favorit födelsedag var nog den här senaste.  29 november med andra ord.
Dels för att jag blev 30.  Dels för att jag fick tillbringa den med min älskade familj. Kanske för att familjen var fulländad.  Känns så skönt att vi är klara med att få barn och allt det där utan bara kan var en familj nu. Underbart!!! För att jag fick en kamera som jag såååå gärna ville ha.  För att ja den ligger färskast i minnet.  kommer inte ihåg min förra födelsedag.  Men jag vet ju att jag var en tjockis då (väntade ju vincent) och var nog måttligt less på att vara jock om jag inte missminner mig.
Får gå tillbaks å kolla vad jag skrivit sen.




My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar