Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 30 december 2010

Dagen har varit bra, började med att vi sov till tio igen. 
Klädde på oss, käkade och åkte in till stan.  Hade bokat två banor på bowlinghallen.  Var super kul tyckte barnen och Jonas.  Själv så var det ju typ 13 år sedan jag spelade sist så jag var väl lite ringrostig kan man lungt säga. 
Sen iväg på hemköp för att handla det sista till imorgon.  Är ju nyår då och jag hade tänkt boka hotell i SSthlm till oss men vi väljer att vara hemma pga. många anledningar.  jag är ju inte alltför pigg så jag vet inte om jag pallar.  
Tony, Sandra och deras underbara barn kommer istället för middag och lite raketer.  Mysigt!!!

Nu ska jag kika i nya H&M katalogen.  Sen duschen.  Sen försöka sova men det har blivit rätt svårt det med den senaste tiden. Somnar aldrig då jag ska utan ligger vaken hur länge som helst och tänker på allt som jag inte hinner eller orkar tänka på på dagarna. Men men löser sig med tiden antar jag.




My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar