Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 25 december 2010

JuL BiLdEr 2010

Här kommer lite bilder från vår julafton hos mammsen!!!


Cristian och min älskade cerine
'


Finaste pojkarna ever.  Alvin och min vincent



Finaste Cerine


ja åså lilla jag på julaftons morgonen.


Joakim, Carro och cristian

Liselotte, mamma och madde


                                           



turtur duvorna i soffan,  Jimmy och emelie


Finaste


min älskade Cerine


Madde, Cristian, Jag, joakim och söta nathalie



Min lovely


Finaste Ebba

Madde ser fundersam ut


Åh världens finaste Alvin och mammsen Sandra



Tänk vilken jävla lyx, bara gå å lägga sig under granen tills alla åkt hem.  mysigt



Busiga stollan Filippa



Grabbarna Grus



Nathalie



cristian 





Ja lite bilder från oss.  Bilder på alla julklappar kommer senare ikväll. 
Dagen skulle egentligen tillbringas hos svärmor men eftersom J är lite krasslig i kistan så är vi hemma och myser istället.  Onödigt att smitta lilla Eddie med magsjuka, han är trots allt bara 3 veckor gammal.
Julmat och en massa mys bjuder dagen på.  Barnen leker ed sina julklappar och har det roligt.  Mest vid wii:t då men men.
Även att jag skulle ha varit in till stan men det ser ut att få vänta tills i morgon.
Näe nu ska jag mysa vidare med familjen.
Ha en god fortsättning på er alla !!!!

My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar