Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 15 december 2010

Dag 12 – I min handväska

Så vad finner man i min handväska då??

  • En plånbok från gina.  en stor svart där det mesta får plats.
  • En liten spegel
  • Två läppglans, ett rött och ett ljusrosa.
  • Ett pass
  • Min älskade handkräm från apoteket.  finns ingen bättre.
  • En hög med kvitton.
  • En handfull alvedon.
  • Några conserta (utifall jag skulle glömma ta någon dag)
  • Massa papper som sjukskrivningen, papper från BUP m.m.
  • Småpengar..............samlade ihop dom och insåg att det var hela 58:-
  • Nycklar.
  • En trådlös handsfree till nallen
Ja så rolig var min handväska. Tror hälften av alla av det kvinliga könet har det mesta av det som även jag har i väskan.
Inget speciellt med andra ord!!!


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar