Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 6 december 2010

Blogg torka

Lite bloggtorka just nu men den varar inte för evigt!!!!

Helgen har varit bra iallafall.  Sjuka barn och halv krasslig man. Själv har jag klarat mig från förkylning.
Vi har ätit god mat, myst, lekt, kollat på film. Ja det vanliga!!!
Idag är det måndag och jag har typ legat hela dagen idag.  Vet inte men såna här dagar är verkligen skit jobbiga.
Imorgon hoppas jag att jag är lite piggare då jag hade tänkt åka in och shoppa lite julklappar.
Vet inte om Filippa ska på dagis eller inte men antar att hon som var hemma hela förra veckan kan gå nu.  Hon är lite hostig och snorig men ingen feber. 

Näe nu ska jag fortsätta vila för mina ögon svider som fan.


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar