Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 13 december 2010

Lucia

Nu har helgen varit och den har varit lika bra som dom flesta andra.
barnen har lekt med kompisar och jag och darling har hunnit med det som skulle hinnas med och lite till.  Har även tagit det väldigt lungt emellanåt.   Skönt!!!
Äter ju pencelin mot urinvägsinfektion och varje gång (tre gånger om dagen) mår jagsuper illa och måste lägga mig en stund.  tur att jag snart ätit färdigt kuren.

I lörda´s så tog lilleman sina första steg.  Missade själva stegen men ropen från darling kunde nog ingen i hela byn undgå.  Min lilla prins börjar bli sååå stor juh.  Usch va tiden går fort.


Igår fick vi lite energi på kvällskvisten så vi tog tag i städningen.  jag var helt slut efter två rum.........jobbigt att inte orka med det man brukar!!!!

Lucia idag och först ut av barnen är Filippa som har lucia ikväll på förskolan.  Utomhus ska vi ju vara som valigt så jag hoppas på inte alltför många minustill kvällen.
På insdag har Cerine lucia på grötkvällen som har anordnats.  Har ingen lust alls att vara med en massa folk och äta gröt så jag tror vi skippar gröten och kommer endast till Luciatåget. Min älskade cerine som helst av allt vill vara stjärngosse.   gullpluttan min!!!
nathalie har nog ingen lucia iår, har inte hört ngt så jag antar att dom inte har någon egen utan ser högstadiets lucia idag på skolan bara.

Näe nu ska jag vara med mina minsta innan jag blir trött och måste vila.




My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar