Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 15 december 2010

Dag 20 – Den här månaden

December är den mest hektiska månaderna på hela året.
Även att det är den mysigate månaden.  Massa snö, tända ljus, mys, klappar, förväntansfulla barn, Ja allt är så härligt.
Lite synd att december inte är typ 20 dagar längre så man hinner med allt i lugn å ro.   Samtidigt så tillhör den här stressen julen till engligt mig.

Ja jag ska iallafall hinna med en himla massa julklppar till innan jul och det är bara nio dagar kvar. 
Ska hinna med att ta en ordentlig storstädning dagen innan julafton hade jag tänkt. 
Annars så har nog den här december månad varit den sämsta december på väldigt länge. Jag har ju ingen ork och är likgilltigt till det mesta. Värken är inte heller så rolig så nästa år hoppas jag på bättre december.  Har redan planer inför nästa vinter så vi får se hur det blir...............Spännande!!!!





My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar