Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 10 december 2010

Mkt flax

Hemma igen efter en låååång dag.  Klev upp halv sex.  Skickade Nathalie och Cerine på fritids som jag kom överens med föreståndaren där igår om att göra.  Tio i sju gick dom. Kikade på julkalendern på fritids och gick sen för frullle.   Mysigt!!!
Väckte filippa och Vincent efter att ha gjort färdigt mig själv.  Tio över sju satt jag, Filippa och Vinnie på bussen in till stan.  Hade möte på BUP kvart över åtta.  Var ju även dör igår så nu börjar det kännas nöstan jobbigt att gå dit ju.
Mötet gick bra och det var flera stycken med. Från olika insanser.
Sen tig jag och mina underbara små barn en buss hem.  Var hemma vid tjugo i elva.  Ringde mamma som jag blev kraftigt ovänner med.  Just nu så tycker jag inte alltför mkt om henne. Iallafall så var det bara att invänta baby som kom hem från jobbet för att ta hand om barnen för jag åkte in till stan igen tjugo i tolv för läkarbesök.  Mkt åkande och mkt planering och mkt energi gick åt. 
Väl inne i stan så satt jag och väntade på läkaren i en timme.  Jag hade ingen ork alls att springa runt på stan.  Satt där i lugn å ro och bara försökte sova.


När läkarbesöket var över så var jag sjukskriven ytterligare en period. Ombedd att ta blodprover för att utesluta ngn allvarlig sjukdom.  Även att jag skulle få en tid till en annan läkare för en undersökning.  Fick efter att ha lämnat kissprov även pencelin för urinväginfektion oxå.  Det har svidit och gjort ont nån dag nu så jag tänkte att jag skulle passa på att ta upp det när jag ändå var hos läkaren.


Åkte hem med syrran vid två.  Nu ligger jag hemma och bara tar det lungt.  Ögonen är helt slut.  Varit mkt idag.  Ligger och ska snart försöka sova en lite stund.  Darling står i köket och håller på med maten för fullt.  Åhh min älskling.


Har även hunnit med ett samtal med försäkringskassan igen. Dom har fortfarande inte fårr in kompliteringen som min läkare skickade förra fredagen.  Men blev upplyst om att det kunde taen stund då hela kontoret som scannar in dokument haft magsjuka.  Ja så kan det vara.


Näe nu ska jag försöka vila som sagt.




My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar