Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 7 maj 2010

Fiska

Åhh gud vad dagarna går fort fram. 
Idag har vi hunnit med en hel del.  Började med att skicka iväg Nathlaie på skolan (jag sov dock då så det var Jonas som gjorde det). Sen (vaknade jag) var det bara att skicka iväg Filippa på dagis som skulle åka in på Buspalatset för kalas med hela hennes avdelning.  När det var klart med lämningar så var det bara vi vuxna och Vincent och Cerine kvar hemma.  Cerine vägrade åka in till stan så hon åkte till Carro. Jag å Jonas tog med oss Vinnie in till stan och köpte tröja till Jonas och lite småsaker.  Hem sen för att hämta barnen.
Vi har varit ute och myst en massa idag.  SÅ HÄRLIGT VÄDER JU.
Nu har vi skickat iväg Nathalie och Cerine för dom skulle på Disco på skolan.  Åh mina stora tjejer.
Kommer bilder senare ikväll eller ev imorgon.
Nu ska vi ta med oss Fillan och Vincent ner å fiska lite.
Hoppas ni får en lite underbar och mysig kväll som jag ska ha.

With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar