Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 17 maj 2010

Möblerat om

Dålig på att blogga nu..............fy mig!!!
Nåja nu sitter jag iallafall här och det är väl huvudsaken att det blir nångång.

Få se härnurå..................helgen vad gjorde vi då??
Öhh....
Jo i lörda´s var vi hemma och en sväng i Forsa.   Tony, Sandra, Ebba, Hampus och lilla Alvin var här och grillade med oss.  Sen tog vi en promenad så vi kom hem vid nio halv tio.
Igår var det söndag och Jonas var ute med barnen och gjorde ett fotbollsmål som dom kan ha här på gården. Själv så påbörjade jag vårt projekt att Flytta ner Ceirnes rum och flytta upp kontoret och även att Vincent fick ett eget rum.  Tog ju typ hela dagen och halva dagen idag men nu är det klart och har även storstädat.  Jag är nöjd.
Nu är Nathlaie på kalas och Cerine är hos  Ida och leker.  Jonas och Fillan är ute och Vincent sover. Jag ska gå ner och göra dom sällskap nu och se vad vi ska hitta på .


Bilder på rummen och från helgen kommer senare idag


With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar